لوازم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی و کاربرد آنها

لوازم آرایشی

معرفی لوازم آرایشی و کاربرد آنها

پن کیک یا پنکک

انواع پنکیک آرایشی

پنکیک ها بر اساس نوع پوست به سه دسته تقسیم می شوند: پنکیک برای پوست های خشک، پوست معمولی و پوست چرب مناسب است، افرادی که پوست خشک دارند باید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنند. پنکیک رطوبت را از پوست جذب می کند. در غیر این صورت پنکیک به خوبی به سطح نمی چسبد.

اگر پوستتان چرب است حتما از چاپاتی استفاده کنید زیرا به از بین بردن رطوبت و چربی اضافی پوست کمک می کند. در نتیجه صورت شما بهتر به نظر می رسد.

از پنکیک برای قرار دادن لوازم آرایشی روی صورت خود استفاده کنید.

استفاده از پنکیک های آرایشی نه تنها زیبایی و عیوب صورت را از بین می برد. اما کاربردهای معروف بسیاری از این آرایش وجود دارد و استفاده از آن به شما کمک می کند آرایش خود را زیباتر و جذاب تر کنید.

زیرساخت های تزئینی

می توانید از پنکیک به عنوان پایه ای برای صورت خود استفاده کنید. برای این کار، اسفنج آرایشی کوچک خود را آغشته کنید و آن را در پنکیک آرایشی فرو کنید تا پایه شما باز شود.

به عنوان محافظ در برابر آفتاب

برخی از پنکیک ها علاوه بر زنجیر برای مصارف اولیه، به دلیل داشتن SPF به عنوان آفتاب نیز استفاده می شوند و در عین حال سلامت پوست شما را نیز حفظ می کنند. می توانید از پنکیک spf استفاده کنید.

ننه کوپه

یکی دیگر از راه های استفاده از پنکیک های آرایشی، بهبود روح است. اگر می خواهید مژه هایی بزرگ و زیبا داشته باشید، قبل از ریمل زدن مژه های خود را با یک برس تزئینی به کمی چاپاتی آغشته کنید. سپس 2-3 لایه ریمل بزنید.

رژ لب مات

اگر می خواهید لب هایتان خوب به نظر برسد از پنکیک استفاده کنید. پنکیک را محکم تر داخل رژ لب خود پر کنید.

مشکلات پنکیک

شاید از خود بپرسید که آیا پنکیک به پوست شما آسیب می رساند؟ یا مضر هستند؟

استفاده از چاپاتیس با کیفیت پایین به پوست شما آسیب می رساند. سوء استفاده از چاپاتیس می تواند باعث آکنه، آلرژی و بثورات پوستی شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، توصیه می شود بهترین مارک پنکیک را خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد